tisdag, februari 11

I got the flow!

Hello!
Den här dagen har varit rätt bra ändå. :)
Gick riktigt bra på matten och jag fattade det vi gjorde! Fick även tillbaka en inlämningsuppgift som jag fick C på men även hade lite på A nivå. Hade även ett oförberett läxförhör i religion-filosofi, vilket gick helt okej ändå. Eller, aa haha, det får vi väl se när jag får tillbaka den. ;)
Orkestern gick också rätt bra. Bättre än förra gången i varje fall för då var det verkligen i bott...

Har resursdag i morgon vilket passar rätt bra eftersom att jag har en del uppgifter som ska in nu innan lovet också också några efter lovet. Så jag får jobba på lite i morgon och hoppas att jag hittar ett lika bra flow som jag gjorde idag. :)
Ha det bra!


Hade inga andra bilder, så här kommer några från när jag lekte lite med mina "macro förstoringsglas"

 Försökte ta kort för att visa hur "långt" objektivet blir när man har på dem... men det lyckades inte riktigt...

 Med förstoringsglasen...
 ... och utan.  Lika mycket inzoomat, bara att man kommer bara närmare med förstoringsglasen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)