söndag, februari 9

Söndagsmys

Hello!
Var som sagt i Göteborg/Mölycke idag och kollade på Pixbos dammatch. Rätt kul att se några som spelar med ett sånt bra och snabbt spel! Fick även träffa och prata lite med några av spelarna efteråt vilket var kul.
Fast jag måste nog säga att jag är mer sugen på att börja i a-laget än i elitserien, haha, håller mig till att bli känd på lokal nivå. ;)

Provade skidstället när jag kom hem för att se så att allt passade. Det är ju knappt en vecka kvar till sportlovet, är så taggad! Älskar att åka sidor!
Sedan fixade jag till lite té och rostat bröd med marmelad och myste framför filmen "Anastasia". Söndagskvällar alltså! ♥ Så mycket bättre än måndags morrar...
Kram

Snart alltså!








1 kommentar:

  1. Fin blogg! jag är oxå SUPER taggad till sportlovet, jag ska till Åre och åka snowboard! :D

    SvaraRadera

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)