torsdag, februari 13

Materiell kärlek

Hello!
Vart på lite möte och så efter skolan och även jobbat på min rapport. Nu återstår bara att läsa igenom, förkorta och sammanfatta lite. Men det får bli i morgon.
Då är det även alla hjärtas dag! Den planera jag att fira med materiell kärlek eftersom att min tröja kommer. MATERIELL KÄRLEEEK! Det är som att jag ger mig själv en present på alla hjärtans dag. ;) Lixom, vem behöver kärleksord när man kan läsa de underbara replikerna på tröjan!
För övrigt så blir ska jag väl "fira" med min underbara klass. Det är väl det närmaste jag har till ett förhållande, haha. Vi är ju med varandra nästan varje dag. ;)
Sedan ska jag även packa. Har inte börjat än eftersom att jag haft massa skoluppgifter att jobba med... Snart lov!
May the force be with you
En lite halft redigerad bild på mig och min kärlek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)