måndag, februari 3

Nya gummiband

Halloj!
Ska snart iväg på träning men jag tänkte att jag kunde slänga in ett inlägg här först. ;)
Idag har det väl till största dels varit en typical måndag. Spände åt tandställningen idag och passade även på att pröva ny färg på gummibanden som håller fast stålträden. Brukar ha vit men eftersom att de har blivit så missfärgade på senaste tiden fick jag tips på att den fanns genomskinliga. Så de har jag nu. Syns inte så mycket heller vilket är bra. ;)

När jag kom hem har jag väl mest njutit av att inte behöva göra någoting (typ) nu när religionen är inlämnad. Har även jobbat flitigt med en idrottsuppsatts och fått ihop en sida. Dock är max runt två sidor och jag har ungefär 6 saker till att skriva om... Detta kan bli jobbigt, hehe.
Men nu måste jag skynda mig och göra mig i ordning innan jag ska träna!
See u
Får bli en gammal eftersom att jag har bråttom...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)