onsdag, februari 12

Flyttar på schemat

Jobbade på rätt bra på resursdagen men fick ändå skippa träningen idag för att jobba med en samhällskunskapsrapport som de är lite krisigt med. Har fått gjort rätt mycket på den idag men det blir nog ändå en hel del jobb i morgon. Skolan tar över mitt liv!
Nej, men anledningen till att jag fick skippa träningen för att plugga var för att vi ska ha ett möte i morgon med laget och då hinner jag inte plugga. Och eftersom att jag har min "pluggdag" på torsdagar så fick jag flytta den tills idag istället. ;)
Därför känns som det som om det är torsdag idag. Det skulle vara så skönt eftersom att det skulle betyda att det är fredag i morgon! Men det är bara två dagar kvar till lov så det är bara att kämpa på. ;)
Ha det bäst

Bofink
"Bofink" - bara jag och Elin (+alla som var på träningen i måndags fattar). Man vet att man är övertrött när man ligger på glovet och skrattar ett sjukt skratt när folk säger fågelarter... och är detta är roligt: 
"- Det var en gång två muffins i en mikro. Den ena sa: HEJ. Då sa den andra: HJÄLP, en talande muffins!
- Men varför var de i en mikro?
- Ja någonstans måste de ju vara!
*skrattanfall*"


Suddig bild bara för att...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)