torsdag, januari 29

Onsdags och trosdag resumé, more or less

Hello!
Har inte uppdaterat sen i måndags, men i tisdags hände det inte så mycket och igår hade jag inte ork att blogga efter träningen. Vi tränade med alaget vilket vi ska göra några onsdagar framöver. Det var ganska tufft men förhoppningsvis så är det rätt givande.
Pratade även med SYVen igår och fick lite hjälp med hur man räknar poäng för betyr och kurser och lite hur programmen och kurserna på högskolan funkar, samt hur man läser alla kataloger. Känns som om det var rätt bra att veta eftersom att jag inte riktigt vet vad jag ska läsa i framtiden och så det kan vara bra att veta hur jag ska göra när jag kollar på alla olika program.
Idag jag bara vart iväg på fiollektion och sen har jag pluggat lite. Har inte så överdrivet mycket i skolan nu vilket är skönt (har även resursdag på tisdag och det finns knappt nått att fylla upp dan med!). Har istället hunnit plugga lite körkortsteori.
Skolan har också varit lugn då vi bara hade tre lektioner och två av dem var vi utan lärare, så det var rätt chill.
Vad som är ännu mer chill är att det är fredag i morgon. Jay!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)