torsdag, januari 8

Back to life

Morgonen var väääldigt seg och kändes ungefär som om jag hade sovit i 10 minuter när jag vakna. Men jag överlevde i varje fall dagen även om jag höll på att decka ihop lite på engelska då vi bara jobba med grammatik. Va kul att prata ut lite med allihop.
Efter skolan gick jag på stan och köpte diverse anteckningsblock och Insurgent då jag den fanns i samma typ på omslaget om Divergent (har dessutom nästa läsa ut den, såå bra!).
När jag kom hem så ställde jag mig och styrkte lite samtidigt som jag lyssna på musik (vilken är en helt ok kombo) - vuxenpoäng right there.
Efter det var det dags för träning. Brukar inte träna på torsdagar men orkade inte plugga. Tycker att tre lektionen räcker med skola på en dag, hehe. Idag tränade vi med F01 laget då vi bara var fyra stycken från vårt lag. Det var ändå helt okej att få känna sig lite bra, när man gjorde bra passningar lite mål och fick vägleda de andra. Bra för självkänslan.
Har match på lördag så då har jag tränat typ fyra gånger den här veckan. Typ fler gånger än jag tränat på hela lovet, haha. Men det är bra för att få upp konditionen igen.
Fredag i morgon vilket är skönt. Har fått tillräckligt mycket skola för den här veckan. ;)
Ses

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)