måndag, januari 26

För en gångs skull

Fick sluta efter lunch idag så vi hade håltimme och läraren som vi skulle ha lektionen efter var sjuk så vi fick för en gångs skulle jobba hemifrån. Det var typ första gången det hände för annars brukar det alltid komma någon och ta närvaro (medan de som läser Beteende alltid får sluta tidigare...).
Dock har tiden flytit iväg endå eftersom att det finns en mass plugg att göra som man inte kommer på för en man väl ska plugga... Det vi skulle göra hemma istället för att vara på lektionen var t.ex. att kolla på en film. Lugnt tänkte jag, men filmen var en och en halv timma... Glömde dessutom mina anteckningar till historian i skolan och jag har prov, eller "In class questions", i morgon som jag hade tänkt att plugga till. Vi får visserligen ha med anteckningar, men jag hade tänkt att kolla igenom dem och skriva till lite. Men nej.
Ska snart iväg på träning så nu lämnar jag plugget (och bloggen) för idag.
Ses

Och så var snön borta... igen. Trodde verkligen att den skulle stanna den här gången...
(bilderna är dock från de dagarna under jullovet då det var snö)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)