lördag, januari 24

Lördag

Idag var varit en sån där dag när man gör sånna där saker man måste göra. 
Var iväg och övningskörde vilket gick lite sisådär. Fick kärringstopp ett par gånger när jag hade bilar bakom mig och sen fick jag inte igång bilden eftersom jag hade växeln i 3:an. Wops. Sen så envisades pappa att jag skulle köra in i en rondell. Det gick väl helt okej fast jag blinka åt fel håll först, men sen så kom vi till en jättekronglig korsning som jag fick kärringstopp i. Hade dessutom ett par bilar bakom mig. Kul. Men för övrigt gick det bra.
Har pluggat lite matte och historia och grejat lite på datorn. Skulle gjort lite körkortsteori men grejade lite med men min GoPro istället. Dvs öppnade den, kollade lite hur allt funkade och tittade på lite instruktionsvideos på youtube. Funderar på att köpa en sele - chest mount - att ha till när vi åker skidor men även seglar och sånt. Nån som vet om den är bra?
Har skaffat fram lite godis och nu hade tänk att sätta på lejonkungen. I morgon blir det innebandy hela dan men det tar jag inte nu. ;)
Ha en bra kväll!
Var ute och rasted kameran lite förut ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)