onsdag, januari 7

I will try to make tomorrow a good day, I will try...

 Gråter lika mycket som jag gjorde förra året över att lovet är slut även om jag hade lovat mig själv att inte göra det. Skulle vara positiv men kommer att sakna mina sovmornar, slappa dagar och kvällar med film alldeles för mycket. Har gått in i "lat-mode" och orkar inte gå tillbaka till att göra saker exat hela tiden. Blir stressad bara av att tänka på det.

Sista dan på lovet har i varje fall varit bra. Satte klockan för att försöka komma tillbaka i rätt tid (dock tror jag inte att det hjälpte så mycket då jag satte alarmet på 20 i 10, hehe). Dock fick jag en extra timma att umgås med Elin då jag var klar en timma tidigare än vanligt.
Den timman lades på att spela xbox vilket är ungefär det vi gjort mesta dels av dagen. Men vi börjar bli rätt grymma på MW2 nu. ;) Har även käkat muffins och varit iväg på träning.
Så, snyft snyft, nu är lovet slut och jag första skoldan detta år börjar med spanska. Jippy... Dock så slutar vi tidigt vilket passar bra då jag behöver köpa lite grejer.
Får hoppas att jag överlever morgondagen.
Chao






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)