söndag, januari 25

Innebandydag

Halloj!
Idag har det varit innebandy hela dan. Vart borta från tio i morse tills halv åtta ikväll. 
Först hade vi match i Borås. Kände att det gick riktigt bra. Vi kanske inte hade världens tempo och spelade i max, men vi hade bollen och styrde spelet mestadels av tiden. Det slutade med att vi vann med 3-1. Det blev en assist den här matchen också.
Direkt efteråt åkte vi vidare till Mölycke för att kolla på en ssl-match mellan Pixbo och Rönnby. Där blev det vinst för pixbo efter en förlängning. Tredje perioden var väl mest spännande då Pixbo kom ikapp och gick om men sedan gjorde Rönnby ett mål från halva sidan plan. Så när originalmatchtiden var slut stod det 4-4, där av förlängningen.
Dagen har hur som helt varit bra (förutom att jag fick sitta inklämd bredvid min tränare hela vägen till Borås och sen bredvid min andra tränare på vägen tillbaka, haha, men det var kul...).
Hoppas att ni också har haft en bra dag.
Ses
Bilder från i fredags, but good enough (hoppas att ni inte tror att jag är seriöst på bilden...)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)