torsdag, januari 1

Feelings about The Hobbit #OneLastTime

Vet egentligen inte om jag borde skriva här nu. Mina känslor är helt upp och ned. Jag är helt splitrad.
Å ena sidan är jag helt lung. Å andra sidan är jag helt upprymt.
Jag vill gråta över att allt är så himla sorgligt. Men jag kan också inte sluta le över att den var så himla bra.
Jag vill skrika ut allt som hände. Men jag vill inte spoila!
Vill se den igen NU! Men orkar inte se hela. :3
Desperat över att se de bästa delarna igen. Men behöver tid att smälta dem innan jag gör det.
Behöver diskutera med någon. Men kommer bara pladdra ut om allt!
Jag... jag vet inte! Uäääää!!!


Feelings before the movie:

Feelings after the move: 
...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)