onsdag, april 2

Onsdag (ifall någon missat det)

Tjenare vänner!
Har tillbringat ungefär hela eftermiddan och kvällen sen jag kom hem från skolan men filosofi/religion uppsatts. Har lite panik med den eftersom att den ska vara klar för att läsa på lektionen på måndag och jag kommer antagligen inte ha någon tid/ork att jobba på den i helgen. Därför fick skippa träningen idag p.g.a det och det känns lite sådär eftersom att jag inte var på måndagens träning heller.

För övrig har dagen varit rätt bra. Jag har i varje fall varit glad (även på spanska!). Detta kanske kan bero på att det är vår ute och att jag ätit en glass för 3 kr. Vardags lycka!

Lite vårbilder för att match till mina vårkänslor






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)