måndag, april 14

La la la la lov

Då var det officiellt lov och man kan verkligen säga att jag har utnyttjat det till 100%. Jag började med att sova till 12 (sa ju att jag utnyttjade det). Men det var jag faktiskt värld eftersom att jag inte fått sova ut/ha sovmorgon på tre veckor.

Efter en lat morgon så stack jag till Elin och vi bestämde oss för att virka amigurumihundar. Och eftersom att vi behövde garn så tog vi inlinsen (once in a year) och åkte in till järnhandeln (fancy store). Sen tog vi en sväng till ica och köpte bananchips och åkte och satte oss vid börkåsdammen. Där var vi med på film... nästan. Vi satt och vinkade i bakgrunden.
Sen kom det springande en kille som vi trodde skulle säga till oss. Men han ville bara att vi skulle åka en annan väg (för vi fick tyvärr inte vara med mer i filmen, vi fråga).

Sammanfattning: bra start på lovet.


 Vacker.

 We can åka inlines every were, let the people stare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)