lördag, april 26

Namnsdagsbarnet rapporterar

Hello!
Uppdateringen den här veckan har ju varit helt kass vilket beror på att jag är tillbaka i vardagen. Alltså händer det saker hela tiden.
Har tränat i princip varje kväll den här veckan. Antingen innebandy eller segling. Har haft typ tre redovisningar i skolan, var av ett muntligt nationellt prov i svenska som gick rätt bra.

Igår och idag har jag varit inne i idrottshuset på cup. Igår gick det rätt bra, van två matcher och spela lika den, men idag gick det mindre bra för vi var färre folk så vi förlora båda matcherna. Men kul har det vart! Lyckades bli utvisad också, hehe (vi kan säga att det var för att jag var för bra...).
Eftersom att det egentligen var en cup för korplag så var vi utan tävlan och fick inte gå vidare... så nu sitter jag hemma och gör typ ingenting. Ska nog gå ut och sätta mig och läsa i solen (har läst ut "Wallflower" så nu läser jag "Frost" igen - sjukt bra bok!). Ska iväg till kyrkan senare ikväll också.
Ha det bra!

P.S Gissa vem som har namnsdag idag! That's right, ME.

Det här trädet var så coolt så jag tyckte att det förtjäna att få vara med på bloggen...
 ...skoja bara!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)