söndag, april 13

Årets Adventure var awesome!

Hemma efter en lika underbar, och alldeles för kort helg, som vanligt när det har med Elida att göra.
Sjungt, bett, lekt, pratat minnen, lärt ramsor, försökt lära namn, haft en egen mjukglass-maskin, undervisning, förbön, gudstjänst, mer snack, suttit uppe sent, ätit så att man mått illa, "haya", "maffian", innebandy, segling med Elida, överlevnadsoveraller, träffat gamla vänner, träffat nya vänner och träffat världens goaste crew!
Det är ungefär lite ord som inringar helgen. Önskar verkligen att alla kunde ha det så här bra! 
Amen!
Utsikten från da rum



 La "kompisar"


 Satt uppe och prata till halv 2 i natt, mysigt! Kan ju säga att jag var en av dem som la mig tidigast. Fick ändå lite sömn medan vissa andra av oss bara sov en timma.... ;)

 Min och Fridas "mysiga brygga"
 Back to Elida ♥

 Mys överlevnadsoverall !


 Vi lutar, fast att vi inte har några segel uppe... 
 15 till 20 s/m sissådär, hade varit mys att surfa med zoomen i!

 Wut? morot, nässla och spenat?! Har alltid vetat att godis är nyttigt!

Kolla även in den nya "Elida-kategorin" till höger. Har samlat de flesta inläggen och bilderna som har med Elida att göra där. Det var en del märkte jag. ;)
Så om ni vill läsa mer om "the fab life on Elida" gör det Här eller Här.

1 kommentar:

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)