söndag, april 6

Gp 1

Då var Gp't avklarat. Kom 26:a av 31:a vilket jag är rätt nöjd med. Jag kom lixom inte sist som jag brukar. ;) Nej men jag segla faktiskt mycket bättre än vad jag brukade. Speciellt sista rachet är jag mest nöjd med, även om det kanske inte syns på resultatet.
Vi han med tre rache igår vilket betydde att vi bara behövde segla två idag. Så dagen gick rätt fort. Segla/bli bogserad ut, vänta lite och sen rullade det på med två rache och sen var det bara att åka in. Så vi var inne vid 2. För att ni ska få lite att jämföra med så kan jag säga att vi var inne vid halv fyra igår.

Packa, lasta båten, samling, köra bort ridd, byta om, åka hem. Och sen har jag typ bara suttit i soffan och haft för lite ork för att röra på mig. Kämpade mig upp en stund i varje fall för att förbereda lite anteckningar för ett seminarie i morgon i skolan.
Och nu är jag tillbaka i soffa. ;)
Hoppas att ni har haft en lika bra helg som jag har!
Ses
Trött tjej
Vacker. Med en tamp i vattnet och allt...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)