tisdag, april 15

Lite onödig shopping sådär

Var inne på körskolan/optikern för att fixa syntest till förarintyget. Efter det åkte jag hem till Helena och vi stack vidare till Överby. Behövde mig ett par vårskor. Hittade ett par som var helt okej och billiga så jag tog dem.
Köpte bananshampo. Japp, jag gillar banan. (sån är jag, köper de mest udda sakerna, de som är vän med mig får leva med det). 
Sen hittade jag även en tröja och ett par supersköna shorts på bik bok. Der var egentligen inte meningen att det skulle bli några kläder men nu så fastnade jag för dem det första jag gjorde... Shortsen har hög midja viljen jag egentligen inte gillar men de var som sagt jättemjuka och sköna så de får sitta på i sommar ändå! ;)

Årets första kulglass - mago-passion och halonsorbet & pola och delikatoboll




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)