fredag, april 18

Me(r)a Ikea

Halloj!
Igår for jag, mamma och pappa iväg till ikea för att leta efter ett nytt skrivbord till mig. Har aldrig varit på Ikea Uddevalla förut trotts att det är den som ligger närmast. 
Fick i varje fall inte med mig nått skrivbord, men en ny skön och snygg skrivbordstol och ett överkast. 1 av 3 saker som jag kom för alltså (skrivbord, stol, lampa). Det är verkligen helt hopplöst att köpa skrivbord till mig för jag har så himla många kriterier... 
Som att köpa skor eller byxor, antingen så prövar man 1000 par och hittar ingen eller så ser man bara ett när man inte ens letar. 
Resten får hur som hest köpas nån annan gång.

Nu ska jag baka kladdkaka eftersom att mormor och morfar kommer och sen ska jag iväg till kyrkan.
Ha de bra!



 La stol (silla - på spanska) och la överkast



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)