måndag, april 7

Bra jobbat där...

Idag hände det som jag bara gått och väntat på... jag hade sovmorgon och glömde ställa klockan.
Först vaknade jag vid 6 av en jobbig fågel som kvittra. Trodde att vet var lördag (underbara tanke). Sen kom jag på att vet var måndag och jag snart skulle bli väckt (inte lika underbart). Somnade om och sen vaknade jag och tänkte att det var lite konstigt att ingen hade väckt mig än. Sen kollade jag på klockan.
Var lite trög för först stirra jag bara och fatta nada och sedan så fattade jag att jag hade försovit mig och typ hoppade upp ur sängen. (skulle velat sett det från nån annans vinkel...)

Kort sagt, klockan var tio i 9, den tiden jag skulle gått till bussen. Dock så gjorde jag i ordning mig på en halvtimma (jag kan vara snabb på morgonen - om jag bara vill) och han med nästa buss, så jag kom bara 7 min försent.
Tur var väl det, så trött som jag var efter tävlingen hade jag nog kunnat sova till 11. Ibland är det tur att man vaknar för att man behöver gå på toa...

Så nu har ni fått ett helt långt inlägg om när jag försov mig.. Tänkte att det var lite roligare att läsa om än allt annat tjat om vad jag gör på vardagarna.
Hope you enjoyed it
Vad kan jag inte lyckas med?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)