söndag, oktober 6

Torp mm.

Gått runt och vart sur och otålig idag utan nån anledning. Kanske berodde på att jag upptäckte att mina byxor var helt nerkletade med ketchup från donken.
Följde med mamma till torp efter kyrkan (där jag gick runt och var irriterad) och fick med mig hälften av de saker som var tänkt.
Höststövlar
Vinterjacka
Svarta jeans
Ljusa jeans
Makeup svampar
Vitt nagellack 

På nått konstigt sätt så gjorde läxorna mig gladare (!) och det blev en rätt okej kväll ändå. ;)
Ska fortsätta att kolla på "Valentines day" med mamma nu.
Ses
Min stövlat, kände mig lite osäker i affären men nu känns de helt rätt ;)
 Mammas skor, kanske snor dem ibland, trots att de är försmå  ;)
 Hur mjuka som helst! Kommer älska dem så länge de håller sig svarta (vi får se hur länge det blir...)
 Marshmallows?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)