söndag, oktober 20

Kort dag

Tvärt emot igår så har dagen gått hur snabbt som helst. Har i princip bara haft match och vart hemma hos Elin.
Vet inte riktigt hur jag ska beskriva hur matchen gick. Första delen så var det verkligen vi som styrde spelet och hade flera bra skott på mål. Sen så släppte vi in två mål och alla börja hänga läpp och det blev lite stressigt i försvarsspelet. Men vi skärpte till oss och trotts att vi förlora med 1-4 så var det vi som styrde matchen och det var bara otur att vi inte fick in fler mål.
Tror nog att vi kan ta dem nästa gång.

Efter matchen åkte jag hem, duscha, åt och sen tillbringade jag resten av eftermiddan hemma hos Elin och kolla på film och bara myste.
I morgon är det nu vecka. Har filosofininlämning i morgon (vilken jag är klar med), samhällsprov på onsdag, halloweendag i skolan på fredag och sen så är det fritt fram för lov! :D
May the force be with you







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)