onsdag, oktober 9

Ett väldigt långt inlägg och ingenting egentligen

Har skrivit det sista på en uppgift som ska in i morgon. Okej, det är min "grupparbetskompis" som har skrivit det mesta på det sista efter som att jag har vart på träning.
I morgon är det torsdag och en helt okej dag. Det känns så i varje fall. Vi har sciens och vi kan ju hoppas att det mesta av tiden går åt att lämna in uppgiften, engelska där vi ska läsa typ hela lektionen (lycka! eftersom att vi fått välja bok så då kan det inte bli tråkigt), svenska som är kul i sig (och det är min favolärare) och sist spanska, som ändå brukar gå rätt fort.

Hade tänkt att träna i morgon också men jag känner att det blir lite stressigt eftersom att träningen börjar en halvtimma efter att jag kommit hem. Jag skippar nog det och gör lite läxor och bara tar det lugnt, vilket känns rätt skönt ändå. ;)
Så nu vet ni allt om min dag i morgon, då behöver jag ju inte uppdatera då. ;) Haha, nej, det kommer nog nått jag kan skriva om. Annars kan ju alla som inte orkat läsa det här inlägget ta sig tid och läsa det. ;)
Ska lägga mig och läsa ut min bok som måste tillbaka till biblioteket i morgon (hör ni! jag har börjat låna böcker på biblioteket, det hände aldrig förut, då köpte jag dem direkt i stället ;))
Men nu ska jag sluta skriva för detta blev ett suuperlångt inlägg!
Ses, and may the force bee with you!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)