onsdag, oktober 2

I morgon ska vi äntligen ses!

Innan jag säger något annant: IDAG HAR JAG FÅTT IMOVIE OCH IPHOTO!!!! :D :D Happiness overload!

Har kommit hem från träningen och satt mig framför tv'n.
I morgon är det skolfoto och jag vet inte vad jag ska ha på mig! Eller, jag väljer mellan nr 1. och nr 2. (se inlägget under). Får väl ha på mig båda i värsta fall. xd
Ska äntligen få träffa mina underbara kompisar efter skolan i morgon! Har egentligen träningsmatch men jag har goda anledningar att inte va med!
1. Vi är redan tillräckligt många (hade ju kunnat va med ändå men... fortsätt läs!)
2. Har tränat i snart 2 veckor i sträck och behöver få göra nått annat nån gång!
3. Har inte träffat allihop sen innan sommarlovet och vi får aldrig ihop det när vi ska träffas
4. JAG VILL!
Så nu vet ni det om det är nån som bryr sig eller om det är nån från laget som råkar läsa.
See U











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)