måndag, oktober 28

Halloween designer

Hello allihopa!
Jag hoppas att ni har ett bra höstlov. Hoppas att alla sitter och myser inne medan det blåser och regnar ute. Haha, det kanske inte låter så kul men jag tycker faktiskt att det är väldigt mysigt när det är så. Det är en av de saker jag älskar med hösten (de andra är alla fina färger och min födelsedag ;)).
Men om du inte tycker som jag och behöver nått att göra så kan ni alltid fixa naglarna inför halloween. Här är några designer från min favoritdesigner när det gäller nagellack.
Ni kanske känner igen en av designerna i den första videon som jag själv har prövat. Hoppas ni gör det med! ;)

Perfekt för din halloweenutkländad!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)