måndag, oktober 14

En massa blubb och idag och i morgon

Har äntligen fått tid att sätta mig vid tv'n och slappa lite. Men jag ska snart lägga mig efter som att jag vart så himla trött hela dan. Somna nästa  på bussen och fick ett antal skrattanfall innan jag kom igång på filosofin. Idag fick vi vår stora inlämningsuppgift/hemtentan och det känns ändå rätt okej. Kom igång i slutet av lektionen och skrev nån timma när jag kom hem. Har ändå hunnit en bit.
När jag kom hem från rummötet plugga jag lite samhällskunskap, spela fiol, duscha och här är jag nu.

I morgon har vi resursdag vilket betyder att vi får jobba med vad vi vill under hela dan. Vår klass har planerat in en samhällslektion med vår lärare, annars ska jag jobba med filosofin, sitta i biblioteket och läsa en hel lektion (kärlek) och lite matte. Kan nog bli en helt okej dag. ;)
Men nu ska jag som sagt soovaaa.
See u to morrrow, may the force be with you

Några bilder från i fredags med Helena






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)