lördag, oktober 19

Lördagspromenad

Hjälp vad mycket man hinner med om man går upp tidigt (halv 10) en lördag.
Spelade med synfonin på en loppis i fyrkanten och direkt efter det åkte jag och mamma och tog en promenad vid dalbostigen. Inga bränder den här gången, men inte riktigt lika fint. Alla löven har ju typ ramlat ned nu... Men mysigt var det ändå. ;)
Gick till skidstugan och fika lite där innan vi gick tillbaka. Hade tänkt smygfota lite på när några från seglingen skulle ut på vattnet idag men det var ingen vind så det blev inte så. :/

För övrigt så har jag grejat runt lite på dator, gjort läxor, kollat youtube, hade tänkt att träffa Elin men det blir i morgon efter matchen - och nu så är det kväll och jag ska kolla lite på min nya favo film. ;)
Ha en bra kväll!
Bilder från promenaden













 Inte så mycket vind...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)