onsdag, oktober 23

Nothing to do... just kidding!

Nu när samhällsprovet är avklarat har jag inga läxor (förutom att räkna klart lite i matten) tills lovet, vilket känns väldigt sköt. Lite konstigt att inte har något viktigt att göra när man kommer hem men jag klagar verkligen inte.
I morgon ska jag fixa lite böcker till lovet, förbereda inför halloweendan på fredag, räkna matte och lite annat småplock, så jag kan nog fylla en eftermidda utan läxor också, hehe. Fast jag har ju matten och fiol så lite läxor kanske man kan säga att det är ändå.
Nu ska jag fortsätta kolla på bonde söker fru.
May the force be with you

Bilder tagna på en promenad med Elin när löven fortfarande var gröna.
Vist är det en vacker vän jag har? ;)


 En gris? En ko? En ELIN!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)