torsdag, oktober 24

Daily report

Hello!
Pappa skulle hämta bilen vid ungefär samma tid som jag sluta idag så jag fick den lyxen att åka bil hem. ^^ Åker förbi överby också. Letade efter en bok som tyvärr inte fanns, kanske kollar efter den i skolan i morgon. Annars så har jag lånat "Percy Jackson Kampen om labyrinten" (lycka), så lovet ser ju inte helt förlorat ut i bokväg.

För övrigt så har jag gjort läxor (hittade vist några; matte, spanska, fiol) och förberett inför i morgon. Det är halloweentemadag i skolan, obligatoriskt med utklädnad. ;) Har inte fixat något speciellt utan har bara min ***** (ni får se i morgon) som hänger i garderoben 99 % av året.
Blir nog en rätt kul dag och sen är det looov! :D
Sees

Vissa vet nog redan... ni andra får vänta tills i morgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)