torsdag, maj 16

Varmt!

Förra inlägget sammanfattar väl dagen rätt bra men jag kan väl skriva lite ändå. Hade sista NP idag. Matte och det gick väl helt ok.
Fick reda på mitt slutbetyg i spanska vilket kommer att bli ett C och det är jag nöjd över.
Efter lunchen åkte vi in till sanden med klassen och bara slappa. Köpte glass, satt på bryggan, osv.
Nu när jag kommit hem har jag mest suttit ute och läst och kämpat emot alla moln. Det är så grymt varmt och skönt!
Ska sticka iväg till seglingen nu så jag hinner inte skriva mer...
Ses

P.s det gick helt okej på vårruset. Fick 36,49 som tid. Typ 2 min sämre än förra året men jag är ändå helt nöjd.

Ska iväg och segla med denna tjejen ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)