fredag, maj 24

Snart frisk

Hello!
Är hemma ifrån skolan även idag, men det här är väl sista dagen jag kan kallas "sjuk". I morgon blir jag "har varit sjuk och är fortfarande inte helt frisk".
Har inte gjort så mycket förutom att kollat på youtubevideos, sjungt medly i duschen och bara använt orden "you gonna miss me when i'm gone" i grunden. Ångra nästan att jag inte spela in mig själv, jag var grym! xd
Sedan så har jag spelat in en videoblogg/vlogg också (o.o). Är lite tveksam till om jag ska lägga ut den sen, vi får se...
Nu ska jag börja på mitt lilla "målarprojekt". Vi får se hur detta går.
Ses

Oh look! It's me, in a tree!









1 kommentar:

  1. Svar: Jag tycker close up-filter är jättebra! Fungerar toppen när man vill fota riktigt nära. :)

    SvaraRadera

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)