söndag, maj 5

Supermodeller på studdsmatta

Tar en pause ifrån min rapportskrivning (vill bara slänga den uppgiften i väggen men då skulle ju datorn följa med så jag tror att jag struntar i det).
Ska försöka kämpa med den i en halvtimma till innan jag går ut och fotar vitsippor. Ska försöka ringa Elin sen också för att planera dagens joggingtur..
Här kommer i varje fall några av de tusen bilder vi tog igår på studsmattan hemma hos Elin, enjoy!


Ett lejon

 Vems fötter :o
 Pang!
 Oj, förlåt Elin, det var inte meningen att skuta dig!
 Här slår jag ihop klackarna
 Supermodellen själv
 Jag på osynlig cykel
 Testar en plattare hårstil...
.. fast jag gillar nog denna bättre!


 Är det en jätte fågel...
 ...nej det är bara ninjan Elin!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)