onsdag, maj 8

The story of the klasströjor

Hejan hojsan!
Det är lite smått komiskt att det regnar idag efter som att det var typ sommar igår och alla bra "hurra"! (:D)
Sitter just nu i min lite för stora klasströja som vi äntligen fick utdeade igår. I will tell you the story...
Typ hela stan skratta åt oss när Maria skulle leda sin cykel, Ronja skulle hålla lådan på pakethållaren och jag skulle leda två cyklar samtidigt. Det gick. (säger inte mer)
Efter många om och men fick vi hur som helst alla tröjor utdealde... förutom två som vi hade fått i fel färg och som vi nu måste skicka tillbaka... _._
Säger bara en sak: jag tänker aldrig mer fixa med skoltröjor.

Detta blev ett långt inlägg i sig så jag tar resten i ett annat.


Här är den som någon vill se (orka inte anstränga mig för bättre kort)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)