lördag, maj 25

Sur

Är sur över att "usb"t inte funkar, så nu måste vi kanske köpa ett nytt för att jag ska kunna spara mina grejer ifrån dator. *suuur*
Tänkter lägga in det jag ska spara i mappar så är det i jalla fall bara att föra över de sen är det funkar...
I morgon så har jag mycket jag måste göra...
Måste spela in tesset och leel, köpa nytt usb, spela fiol, pyssla, jobba på en no grej till skolan, göra paj + att det är mors dag! Gaah!

MEN hur som helst så kan jag berätta att jag nu anmält mig till sailing trainee på Elida i sommar! :D
Kommer att segla med Elida en vecka i Norge + att Lisa och Jesper ska med. Det kommer bli askul! (om jag får plats alltså!)
Och det är ju perfekt efter som att vi inte kommer att segla på västkusten i sommar utan i KROTAIEN! :D
See U






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)