onsdag, maj 8

Rubrik i stil med; dagen

Hello igen!
Var i skolan i typ en och en halv timma och sen åkte jag till tandläkarn och drog ut en tand. Sen dess har jag i princip suttit här men det typbit i munnen och hoppas på att det ska sluta blöda.
Det lilla vi han med i skolan var att prata om spexfoto och nu är mitt ända problem att jag behöver få tag i två jedikappor till nästa onsdag. Så om nån råkar ha en liggande hemma så lånar jag den gärna!
I kväll ska vi hem och äta hos några (bra med tanke på att jag typ inte kan äta) så nu måste jag duscha och skriva klart min rapport (vops).
See U

p.s. det var bra vänder igår
p.s 2,1 då var ju tvungen att sitta inne och skriva på min rapport
p.s 2,2 jag hade bra inspo då
p.s 2,3 det har jag inte idag
ps. 3 jag segla zoom igår, det var kul!
p.s 4 hej då!
p.s 5 jag är vacker!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)