onsdag, maj 1

Ta mig dit nu!

 Väldigt vad jag var nostalgis idag då. Kolla på bilder ifrån kusten och jag vill bara åka dit nu. Varma sommarkvällar, bara kunna sitt och prata hur länge som helst, segling, bad, det är sommar det!

Bohusmalmön, ett av de bästa ställena på kusten! (mitt eget foto)
 3 första bilderna - jag och Elin högst upp på Bohusmalmös hopptorn, kvällspromenad på kusten.
3 sista bilderna - bad och sommar, hopptorn + lian (dock kommer jag ihåg att det var väldigt mycket brännmaneter då så man kunde typ inte bada :/
Jag och Elin, samma kväll, tog en roddtur över till fyren mitt emot hamnen. Fin utsikt i solnedgången... 
Vilka bilder, vilka minnen 

1 kommentar:

  1. Väldigt fin blogg. Du är jätteduktig på att fota. Om du får tid och lust får du gärna kika in på min våran blogg.

    SvaraRadera

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)