torsdag, maj 2

Alla små saker jag gjort denna eftermiddag

Hello!
Har suttit med läxor (nästan) hela tiden sen jag kom hem. 
I det där nästa så räknas allt det där jag gör, när jag tappar koncentrationen, in. Typ som; leker med tejpbitar, snurrar runt på min stol och försöker gå rakt fram, gör improviserade uppsättningar i mitt hår, och andra ointressanta saker.
Skrev alldeles nyss klar min engelska läxa/uppsatts som blev på hela 500 ord (!) - tycker att jag kan få A i flitighet.

Nu ska jag läsa lite mer inför astronomiprovet som vi har i morgon. Börja plugga idag, men ändå - det ända vi ska kunna är ju typ att "man ska ha en uppfattning om hur universum är". Sammanfattning till alla er som inte orkar plugga: rymden är stor och svart och fylld utav vita pricka som är planeter. 
Men innan jag börgar plugga ska jag bara lösa mitt lilla problem, jag vet inte vad jag ska äta... o.o
See u








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)