onsdag, maj 15

Spexfoto

Haft en gyrmt kul dag i skolan idag. 
Hade spexfoto så vi har gått runt i våra dräkter typ halva dan (kan ni gissa vad jag var utan att titta på bilderna?). De var lite kul och alla kolla på en, speciellt alla småbarn som typ attackera mig på väg till bilder. xd
Själva korten blev förhoppningsvis bra. Mingelbilder, gruppbilder och hela klassen.
Dagen karaktärer: Rödluvan, superwoman x2, Jack Sparrow, Hermione, Batman, Super Mario, mm.

När vi stod och vänta på bussen kom det fram två personer ifrån tidningen och ville fota oss (efter som att en fortfarande hade på sig sin "hattmakaren" dräkt), så jag kommer antagligen att hamna i tidningen i morgon. It has been a very exiting day!

När jag kom hem var det så himla skönt ute så jag satt och läste en stund (men nu är solen borta igen). Har inga läxor (!) förutom fiolen så jag ska nog passa på att göra den nu. Sedan så är det dags att dra till vårruset. Önska mig lycka till. ;)

Bara för att jag inte hade något att göra så gjorde jag detta....

Akta så att jag inte kommer och tar idag...!


Use the force... dom dom DOM!


The klass
Ser ni mig eller? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)