söndag, maj 24

The day after

Hello!
Stannade allt uppe och kollade igår kväll. Även om det drog ut på tiden och var lite segt när alla 40 länder skulle presentera sina röster. Men när man väl kommit halvvägs så kunde man ju inte bara stänga av och gå och lägga sig. Det var ju lite nervöst när det var så jämt mellan Sverige, Ryssland och Italien. Men när Italien hamna efter så blev jag rätt glad, jag fattade inte direkt vad folk såg i den låten? Sen så var det bara att börja hoppas på dåliga poäng åt Ryssland.
Blev ju väldigt glad när de sa att det inte var möjligt att gå om Sverige. Har blivet ännu mer förtjust i hela bidraget sen Melodifestivalen. Måns kommer till Liseberg i början av juni men då sitter jag tyvärr i bilen på väg till ett GP i Helsingborg så det är lite surt... Men funderar faktiskt på att åka kolla på Eurovision nästa år. Det hade varit rätt fett!

Sov väldigt länge idag eftersom att jag la mig vid halv två då jag även stannade uppe för att kolla på den knappt fem minuter långa segerintervjuen.
Har inte gjort så mycket idag. Pluggat, tagit en promenad, övningskört en sväng och kämpat med en historiauppgift som jag mer eller mindre började med idag och som ska in i morgon. Men det är ju troligtvis den sista inlämningsuppgiften som ska in innan sommaren. Snart är det över (och det är bra för min koncentrationsförmåga börjar ta slut).
Ska dra mig mot sängen.
Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)