måndag, maj 25

Snart sommar

Hello!
Nu är det bara två veckor kvar i skolan innan sommarlovet! Wut! Varför går tiden så fort?
Nästa vecka innehåller bara massa aktivitetsdagar i skolan så detta är väl egentligen sista riktiga veckan i skolan. Och nu gör vi dessutom ingenting ändå på lektionerna. I morgon har vi tillexempel bara två av fyra lektioner, alltså både sovmorgon och slutar tidigt. ;)
Allt plugg är i princip också klart så det bara är en svenskaredovising/diskussion i morgon och på onsdag kvar. Om det inte är någonting som ska kompletteras det vill säga. Lär väl ha mycket energi till det känner jag.
Håller även på att lära mig manuset till guideningen också. När jag är klar med den svenska har jag bara den engelska och tyska (!) kvar. Tur att de är lite kortare i varje fall. Och ännu mer tur att det jag ska prata om är intressant. ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)