söndag, maj 3

Nytt från Berlin

Det blev en hel del shopping när vi var i Berlin. Tänkte väl att jag kommer väl hitta en tröja eller två eftersom att jag aldrig brukar hitta så vidare mycket saker. Men det slutade med att jag köpte hur mycket som helst! Beror väl mest på Primark. ;)
Här kommer lite bilder på allt i varje fall. 

Först ut min älskade hobbittröja! Jag och Jennifer hittade en affär i ett köpcenter som sålde massa fandom saker från t.ex. Star Wars, Sagan om ringen, Advangers, Harry Potter, Game of thrones och massa massa mer. Fanns massa kläder, rekvisita, minifigurer mm. Vi gick runt och typ skrek "ÅH VAD COOLT!" hur länge som helst!
Hade inte tänkt att köpa något men det slutade med att jag kom ut med denna tröja. Ångrar inte det köpet!

Hittade denna på Primark. Har velat ha en emojitröja ett tag nu. Dock är den lite stor, det var lite svårt att fatta storlekarna och alla var väldigt stora trots att jag tog den minsta.

 Kunde inte motstå denna, så mysig!

Denna känns som perfekt till våren och sommaren. Från forever 21

 Hur söt kasse? Från primark

 Även denna kasse från Primark, nappade åt mig den vid kassan för att den var så söt och billig. De är ganska rymliga så de kommer nog passa bra att ta med saker till stranden i till sommar.

 Dessa shorts var både snygga, sköna och billiga (5 €!). Från Primark så klart ;)

 Har redan förälskat mig i denna kjol från Newyorker! Den känns helt perfekt inför sommaren. Kan inte vänta tills det är varmt nog att använda den

 Köpte faktisk bara kjolar på Newyorker. Tyckte att denna var jättesnygg och enkel + att den bara kosta 9,9 €

 Köpte dessa mjukisar till Elin, hur söta?

 Har letat efter en ny flowercrown som passar lite bättre till sommaren (då min första är svart) och sen så var detta sätt på rea på Urban outfittes så det passade perfekt

 Hade bestämt mig att inte köpa nått mer på Primark men så hittade jag och Jennifer en ny avdelning på primark och jag fick så på dessa ursöta nageldekorationer. De kostade bara 1,5 €... 

 Har nästa aldrig tofs, men dessa söta snoddar är en anledning till att ha det oftare

 Behöver en ny frysväska att ha på seglingstävlingar, denna var rymlig, syns bra och kostade bara 6 €

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)