onsdag, maj 20

Kvällsjobbigtur

Hello!
Efter en första vanliga dagen på en vecka så åkte jag iväg för att ha körlektion. Har ju övat en del på att bara köra ute i trafiken och det känns som om det givit resultat. Även min körlärare påpekade det vilket var kul.
Ikväll har jag för övrigt skrivit klart min film recension till engelskan och tagit en liten joggingtur. Det är nämligen inte slut med den träningen eftersom att jag ska vara med och springa maratonstaffetten med skolan om exat en vecka. Det är inte ett helt maraton man springer själv utan man är i ett lag och springer ungefär 2,3 km var. Så idag sprang jag bara 2,5 km. Dock höll jag ett väldigt högt tempo så det var ändå hur jobbigt som helst. Tror inte att jag kommer kunna hålla det tempot nästa veckan dock eftersom att det är väldigt backigt där i ska springa.
Det var väldigt fint nere vid stranden när jag sprang förbi där så jag blev nästan sugen på att ta ett dop. Längtar till sommaren!


  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)