tisdag, maj 19

NP och sommarjobb

Hello!
Idag har jag som sagt haft nationellt prov i matte hela dan. Och vad kan jag säga det var rätt svårt. Vissa gånger kändes det som om E-poängen var hur svåra som helst och det var t.ex. en A-uppgift som var ganska lätt. Så vi får se hur det går.
Stannade kvar i skolan efter provet för att vid halv fem ge mig av mot slussarna där jag ska jobba i sommar. Ska vara guide på kanalmuseet så idag var jag och de andra guiderna där och fick manus, gick turen vi ska gå runt slussarna och fick lite tips. Nu har jag två veckor på mig att lära mig ett manus på svenska och även få lite koll på två på engelska och tyska (!). Men det är ändå lite intressant så jag hoppas att det fastnar rätt snabbt. ;)
Nu ska jag röra mig mot sängen och påbörja en ny bok.
Natti


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)