fredag, maj 1

Majbransan

Hello!
Tävlingen idag gick bra om man bortser från första racet. Då ledde jag men sen så dog vinden sista länsen och när vinden kom fick alla en väldigt fart.. och jag kom sist. Men men, de andra tre racen kom jag tvåa (förutom det sista som 2,5a. De på målbåten såg inte vem som var först utav en mig och en annan tjej, så 2,5, haha, wut? xd). Slutade totalt som tvåa av 6 vilket var rätt kul.
Det var rätt svårtseglat idag, så det alltid vrider som tusan i Ljungskile och dessutom så var det väldigt lite vind. Eller i varje fall i början för sen skiftade det typ från lite, till medel, till mycket varannan minut.
Hur som helst har dagen varit bra. Skönt att fortfarande ha en hel "vanligt helg" framför sig. :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)