fredag, maj 29

Maratonstafetten och lite till

Hello!
Har haft lite fullt upp sen sist, men det betyder att jag också har en massa saker att berätta om. :)
Svenskaredovisningen och debatten gick jättebra. Det är rätt skönt att ha den sista saken bakom sig (och istället behöva oroa sig för betyg och om man vill/kan komplettera något). Skulle ju egentligen ha pluggat manus istället men har ju som sagt haft fullt upp så det blev inte att jag han med det för än idag.

I onsdags så var det ju maratonstafettem som jag sprang med skolan. Det var rätt kul men själva sträckan var rätt jobbig. Först nedförsbacke och sen en lång raksträcka med motvind. Men värst var uppförsbacken den sista halva kilometern eller så. Man trodde hela tiden att man snart var framme men så kom det bara en sväng till hela tiden. Blev ändå lite spurt på slutet vilket var skönt. Tror jag sprang på 12 och en halv minut första varvet och strax över 11 min på andra, så jag är riktigt nöjd med det. Vårt lag kom totalt på 50:onde plats och vårt andra lag kom på 43:de. Bättre än förra året då vi tydligen kom sist.

Skönt med äntligen fredag och lite tid till alla småsaker som jag måste gör (typ plugga manus). Detta var även sista "riktiga" veckan i skolan med lektioner då vi bara har massa aktiviteter, avslutningsshow osv. nästa vecka. Och om exat en vecka så har jag sommarlov! Det känns inte ens som sommar är! Var är värmen?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)