måndag, februari 9

Håltimma

Hallå!
Sitter lite halvt ensam på biblioteket då vi har håltimma. Alla som läser beteende fick gå hem efter lunch eftersom att de som vanligt fick jobba hemma. Och så måste vi 11 pers som läser samhäll stanna kvar som vanligt.
Får dock lite tid att plugga nu, även om jag inte har så mycket att plugga. Ska försöka få gjort lite på en engelskaredovising som jag sitter lite fast med. Måste även komma på ett syfte till en uppsatts som vi ska skriva i samhäll och svenska. Hade tänkt att skriva om kvinnor/barns utbildning i u-länder (mest eftersom att det är ganska lätt att hitta fakta om det) men vet som sagt inte vad jag ska ha för syfte.
Kanske inte värdens roligaste inlägg men... (Och när ska jag sluta be om ursäkt för det jag skriver egentligen? Antingen så skriver jag nått kort och ointressant eller nått långt som ingen läser. Jag hatar bloggar som aldrig blir uppdaterade and that's why inlägg like this exist).
Nu ska jag börja med pluggandet.
Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)