söndag, februari 1

This is the weekend... and now it's over...

Hallojsan!
Gårdagen var ganska lugn. Gjorde väl ingenting vettigt på hela dan. Prövade min GoPro som ni kanske såg. Hade tänk att ta en promenad eller nått så att jag kom ut, men så satte jag mig och skrev lite på en novell och nästa gång jag tittade ut igenom fönstret så var det helt mörkt. Hehe.
På kvällen kom Elin hit för lite filmkväll. Först såg vi "Vägen till el Dorado" som är en gammal och helt okej Disneyfilm som jag faktiskt inte hade sett. När den var slut var  klockan bara åtta så vi bestämde oss för att se en till film. Så vi såg "Croodarna" som faktisk var mycket roligare än jag trodde att den skulle vara.

Idag spelade vi match emot Lockerud (Mariestad) som vi van emot med 9-1. Tredje vinsten i rad. Dock tyckte kändes det inte som om det var min bästa match direkt. Hade svårt att komma igång och kändes inte som om det jag gjorde blev helt hundra. Sprang väl upp med bollen och fick ett skott en gång men det var väl det ända. Kul med vinst i varje fall!

På vägen hem såg jag hur sjuk fint det var ute efter att det hade snöat och skickade lite spontant iväg ett sms till Helena och sa att "idag borde vi stuckit ut och fotat!". Detta resulterade med eller mindre med att hon kom hit och fota nån timma på eftermiddan. Blev ett par fina bilder även om det var sjuk kallt. Speciellt på slutet.
Slänger in några av bilderna här under och resten kommer efter hand.
Hoppas att ni har haft en bra helg!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)