söndag, februari 8

Övningskört

Hola amigos!
Sitter och kollar på Dan and Phil när de spelar The sims 4. Började kolla på deras videos denna veckan.  De är rätt roliga så ni borde kolla in dem, Här, Här eller Här.
För övrigt har jag vart iväg och övningskört lite. Gick bättre denna gången. Körde runt lite på några vägar där det inte var så mycket bilar. Dock fanns det trafikljus men det gick bra mestadels av gångerna. Har bokat in en körlektion efter lovet, vi får väl se hur det går då.
Efter att jag hade kört åkte vi till överby och jag köpte en sele (Chest mount) till min GoPro som jag ska ha när vi åker skidor. Prövade den lite och det verkar funka helt okej. Om det blir några bra filmer när vi ska iväg kanske jag klipper ihop en video.

Igår var jag iväg på match största delen av dan. Spelade som sagt mot serieledarna och vi hade bara tre avbytare så det gick som väntat inte så jättebra. Målen rann iväg lite på slutet så det slutade 0-14 vilket var lite tråkigt. Stämningen kunde ändå lättas upp lite på vägen hem eftersom att det bara var jag och Elin i bilen + mamma.
Spelade lite xbox hos Elin och kollade Mello på kvällen. Det var väl ungefär min helg.
Nu ska jag återvända till Youtube.
Ses


 Och vart tog mina läppar vägen...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)