söndag, februari 22

Alperna

Hello, får slänga in ett inlägg nu när det stått tomt så länge.
För er som missat det så har jag spenderat sportlovet i alperna. Var i Österrike, i Saalbach närmare bestämt. Har verkligen haft underbart väder hela veckan. Sol, helt vindstilla och jättevarmt. Varje dag! Hur ofta händer det? Dock har det ju lätt till att backarna varit rätt dåliga på eftermiddag. Sluchice, vilket basicly är samma konsistens som sluch som man dricker på sommaren. Så det i backen gör ju inga superbra åk, speciellt när det inte ligger i vallar, men det är hundra gånger bättre än is.
Men som sagt har det varit en väldigt bra vecka. Dock utan sovmorrnar, inte ens idag då jag drog mig upp för att vara med och spela derbymatch emot Elfhög. Det var en riktigt bra och rolig match. Vi hade väldigt bra passningsspel. Dock gick inte våra skott in i målburen utan på någon som stod framför vilket var väldigt surt då vi hade väldigt mycket skott. Ännu surare var det när nästan alla skott Elfhög fick till gick in i mål... Detta resulterade i att det blev en väldigt jämn match. På slutet fick vi in två mål och det stod 3 lika (?), men sedan petades det in ett skott bakifrån mål (som även ryktas om att det var självmål) och resultatet fick stanna på 3-4 tills slutet även om Elfhög fick utvisning på slutet och vi hade boxplay. Men hur mycket vi än satt och hoppade på bänken så ville bollen inte in. Så surt! Men en väldigt rolig match som sagt var.

Resten av dagen har jag tillbringat i soffan med datorn på youtube. Perfekt combo. Med ett undantag för lite småövningskorning inför lektionen på torsdag. Det gick bra och jag kunde återvända till soffan.
Så japp, slut på rapporten för denna gång. Här kommer lite mobilbilder från veckan tills jag laddat över dem från kameran. Vill inte lova nått för då kommer jag bara fastna som förra året men det kanske kommer en video med det jag filmade med GoPron (vilken funkade helt perfekt).
Bye













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)