torsdag, februari 12

Nu har vi redovisning... eller?

Hello!
Sitter och kolla på min gamla favoritserie familjen annorlunda. Visste inte ens att det hade börjat igen. Har missat tre hela avsnitt, oh no! :O
Var inte och tränade idag. Pluggade lite istället. Övade lite på en engelskaredivisning som vi egentligen skulle haft idag men det var bara typ fem pers som redovisa. Alla andra ville vänta tills efter lovet, inklusive mig, haha. Jag var klar men hade inte hunnit öva (och det behövde jag märkte jag nu i när jag väl övade).
För övrig har jag skrivit packlista (gillar listor) och fixat naglarna lite inför alla alla hjärtans dag som är på lördag.
Men nu ska jag återvända till TV'n.
Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)